sushi & illegaal zwemmen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ellis Feenstra - WaarBenJij.nu sushi & illegaal zwemmen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ellis Feenstra - WaarBenJij.nu

sushi & illegaal zwemmen

Door: Ellis

Blijf op de hoogte en volg Ellis

06 Maart 2012 | Thailand, Bangkok

Yeaaahh na een boottripje van ongeveer 45minuten zijn we aangekomen op Kho Phangan, ofwel HET eiland van DE Full Moon Party! Yeaah the place to be als het volle maan is! Alle andere nabijgelegen eilanden stromen leeg en iedereen komt naar Kho Phangan voor het full moon feest... En.... Wij dus ook! Overal op het eiland wordt full moon gevierd maar voornamelijk Raadin (weet niet hoe je het schrijft) alle backpackers trekken dus ook naar die kant van het eiland. Maar wij natuurlijk niet, wij stellen onze rust en privacy erg op prijs en zitten hier dus 45minuten vandaan met de taxi. Tijdens full moon is het echt een gekke huis en word er veel geroofd in guesthouses en bungalows dus vandaar dat wij het ook wat verder weg hebben gezocht.

Afijn, we zitten echt in een super leuke/mooie bungalow met zijn drieën vlakbij hè strand. We hebben gelijk onze tassen gedumpt en bikini's aangetrokken, op naar het strand! Lekker geluierd en ik heb mango shake'jes gedronken! De lekkerste tot nu toe en ze zijn maar 30bath (75cent)!! s'avonds zijn we bij een grappige hippie Thai wezen eten. En hij maakt echt de lekkerste sushi van de wereld! Hij runt de tent helemaal in zijn eentje en het zat bomvol dus moesten we wel even wachten. Hij rent en vliegt door het restaurant en zegt de hele tijd; Me soo sorly, soo busy tonight... Me so happy.. Thank you very much! Toen kwam de onze..., Lekkere tonijn sushi, en tempura.. Smullen!! Rond half 11 waren we pas klaar met eten en toen zijn we doorgegaan naar het strand.. Toen we daar aankwamen was alles echt uitgestorven en waren er alleen een paar brutale honden waar Sam bang voor was.. Toen we over het strand liepen ontdekten we een zwembad bij een resort en voor ik het wist sprong Sam er al in en daarachteraan Tim ook! Terwijl het helemaal niet mocht! Ik keek natuurlijk eerst de kat uit de boom en dacht een paar keer dat er iemand aan kwam, waarop Sam en Tim als een speer het water uit kwamen. Uiteindelijk bleek het niks te zijn en was het; ooooohooooh Elllliiiiisssss!!! Oké oké sorry, ik wil gewoon niet dat we worden opgepakt.. Toen begonnen Tim en Sam te zeggen dat ik niet durf.. Dus toen moest ik wel!! En plons daar ging ook Ellis het water in... Als soort detectives gingen we stiekem door het water al schuilend onder een luchtbedje. Hahaha ik heb helemaal in een deuk gelegen! Na het stiekeme zwemgedoe zijn we drijfnat terug naar de bungalow gegaan. Hahahaha grappig was het wel!

Xxx