Full moooooon party!!!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ellis Feenstra - WaarBenJij.nu Full moooooon party!!!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ellis Feenstra - WaarBenJij.nu

Full moooooon party!!!!

Door: Ellis

Blijf op de hoogte en volg Ellis

13 Maart 2012 | Thailand, Bangkok

Yeah vandaag is het de dag van de full moon party!! En wij hebben er zin in!! Overdag vooral veel geluierd en weer een paar keer met tim naar het flot gezwommen. s'avonds een lekker hamburger gegeten als goede bodem voor de buckets van vanavond. Daarna was het zover, terug naar de bungalow om ons klaar te maken.. De potten verf oranje, groen en roze waren klaar voor gebruik! Beginnend bij mijn benen heb ik mezelf helemaal onder gesmeerd met glow in the dark roze, Sam in het oranje en Tim groen! Haha ik heb helemaal in een deuk gelegen om die 2, pfff wat zagen ze eruit... En dan te bedenken dat ik er zelf ook zo belachelijk bij loop! Na de bodypaint sessie was het tijd om de bungalow te verlaten.. :-s toen we het park af liepen begonnen mensen al te lachen.. Hoezo? Lopen we er dan zo belachelijk bij...? Iedereen gaat toch zo?

Met de taxi zijn we naar het feest gebracht.. Halverwege stapte er een Frans gezin in, en ja hoor Tim zijn eerste Fan! De knappe Franse vrouw wilde heel graag met groene Tim op de foto.. Hahah eerste fan shot is dus al gauw genomen.. Toen we het strand naderde en de taxi een paar keer stil stond begonnen allemaal mensen op straat te lachen en foto's van ons te maken.. Alsof we beroemd zijn! You guys are amazing, schreeuwde ze naar ons! En we waren nog niet eens uitgestapt! Toen we uitstapte begon het pas echt om de 10meter kwamen er mensen naar ons toe om te vragen of ze met ons op de foto mochten.. Haha ook waren en mensen die stiekem en onopvallend foto's van ons probeerde te maken. Aan Tim vroegen ze ook een paar keer of hij de Hulk hogan pose wilde doen! Haha toen we bij de menigte kwamen zagen we al gauw dat we eigenlijk de enige waren die helemaal geverft zijn en dat de rest van de mensen gewoon maar een streepjes of bodypaint tattoo hadden. Wij vielen dus lekker op!

Het was echt een mooi feestje en er hing een goede sfeer.. Links van het strand heb je Mushroom mountain waar je paddo shakes kan halen.. Dus wij even een kijkje genomen, maar ik hou het toch maar gewoon bij mijn mango shakes ;-) .. Aan het eind van de avond liepen er ook steeds meer verknipte mensen rond.. gelukkig waren wij nog steeds bij de les! Rond 3 uur begon het echt mega hard te regenen.. Ik was helemaal doorweekt.. Daar ging onze bodypaint! We zijn daarna ook maar op zoek gegaan naar een taxi en naar huis gegaan.

De taxi rit was het echt de meest grappige ooit.. Naast mij kwam namelijk een dikke bolle Thai zitten ofzo.. En die ging dus ieder bochtje helemaal over mij heen hangen. En ik had het niet meer, ik heb gejankt van het lachen.. Hij vroeg aan mij: where you go?? Ik; bungalow.. En dan zei hij weer; Thailaaaannndd! Dus dan vroeg ik aan hem; where you go?? En dan zei hij; Yeeaaaahh ... Oooh en dan schoot ik weer in de lach.. Jaa zoiezo de beste Taxi rit ooit!

Eenmaal in de bungalow gelijk onder de douche gegaan om die zooi er af te krijgen.. Maar dat lukte niet, mijn armen en voeten blijven roze. Morgen loop ik er dus alsnog roze bij.. Althans een beetje. Morgen na het uitslapen maar gelijk de zee in!

Xxxx

  • 13 Maart 2012 - 12:54

    Miss Pancake:

    Ik denk dat iedereen die dit verhaal leest hetzelfde denkt...... WAAR ZIJN DE FOTO'S????? Wij willen ook meelachen om jullie Full Moon Body Paint ;-)

  • 13 Maart 2012 - 18:04

    Heerko:

    Miss Pancake de foto's staan al even op Facebook. De verhalen lopen een beetje achter hadden wij al gemerkt.
    Morgen de grote dag dan gaan wij haar weer ophalen hiep hoi.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellis

The count down!!

Actief sinds 08 Juli 2009
Verslag gelezen: 754
Totaal aantal bezoekers 43133

Voorgaande reizen:

08 Februari 2012 - 14 Maart 2012

Backpack adventures with Samara & Ellis!

15 Juli 2009 - 31 Oktober 2009

the "no worries" trip

Landen bezocht: