Backpack adventures with Samara & Ellis! - Reisverslagen van Ellis Feenstra - WaarBenJij.nu Backpack adventures with Samara & Ellis! - Reisverslagen van Ellis Feenstra - WaarBenJij.nu

Backpack adventures with Samara & Ellis!

Jaaa!! Samara en Ellis gaan op avontuur! Ongeveer 7 jaar geleden leerden wij elkaar kennen, en zaten we als bange schaapjes in de schoolkantine omdat we helemaal met de trein terug naar huis moesten... Whaaaaa stresss!!!

En moet je ons nu eens zien! 8 februari vertrekken wij met onze rugzakjes helemaal naar Thailand!! Ja en jullie lezen het goed, RUGZAK'jes'!!! Niks geen luxe voor ons,met grote koffers, 10paar schoenen, stijltangen,designer kleding en een all inclusive 5sterren hotel... neehee, wij zijn echte bikkels en pakken het daarom lekker basic aan ;-) we gaan gewoon 5 weken BACKPACKEN!!!

De vaccinaties zijn inmiddels binnen, al was dat voor Samara nogal een hele opgave.... Vooral toen Ellis zei dat je arm er zwart van wordt en het heel pijn doet. Hahaha Dat was alvast een test, want een echte Backpacker deinst voor een spuitje niet terug! En ja hoor, na 10 afspraken met de dokter heeft ook Samara haar vaccinaties gehad (en haar arm zit er nog aan ook).

Via dit reisverslag houden wij jullie op de hoogte van onze spannende avonturen..

Wij zijn er helemaal klaar voor! En tellen nu af tot het woensdag is!!

14.00 fligth!!
7.00(local time) Arrival in Bangkok city!!