Massages!!! Chillen for life!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ellis Feenstra - WaarBenJij.nu Massages!!! Chillen for life!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ellis Feenstra - WaarBenJij.nu

Massages!!! Chillen for life!!

Door: Ellis

Blijf op de hoogte en volg Ellis

22 Februari 2012 | Thailand, Bangkok

Hallo,

We zijn nog steeds in Chang Mai en inmiddels ingecheckt in guesthouse Little Bird hier komen veel backpackers en het zit altijd vol. s'avonds zit iedereen buiten te chillen en is het een gezellige boel. Ook Will, Aaron en Nadeen uit de jungle groep zitten in dit guesthouse. Wij liggen iedere keer helemaal in een deuk omdat Aaron (de Amerikaan) dingen die hij meemaakt heel overdreven beschrijft.. Bijv wat vond je van de tour? Aaron It was the most amazing tour in my whole life, I can't even describe it..... Hahaha en dat doet hij met alles. En tja dat hebben wij dus nu inmiddels overgenomen.

Gisteren zijn we terug gekomen uit de jungle en onze spiertjes en voeten hebben het zwaar gehad dus tijd voor een pedicure! Overmorgen gaan we naar de eilanden en dan moeten de voetjes er wel goed uitzien ;-) Je kunt hier bijna op elke hoek van de straat een massage krijgen. We hebben ons lekker onder handen laten nemen. Nagelriempjes, eelt, teennagels geknipt, en voet massage... Onze voetjes zijn weer als nieuw!! Ik vond het zo lekker en had nog steeds last van mijn voet dus ben ik s'avonds weer terug gegaan voor een whole body oil massage, en een tijgerbalsempje voor mijn voetje en spieren ;-) Tim en Samara lagen knock out te pitten... Toen ik terug kwam heb ik natuurlijk verteld dat It was the most amazing massage in my whole entire life haha... En eigenlijk was dat ook zo!! Ik voelde me als herboren, deed allemaal gekke dansjes en Sam en Tim snapte er niks van.. Doe nou maar voorzichtig Ellis...
Maar Morgen ga ik weer!!

Net zijn Sam en ik nog even een cocktail wezen drinken, Tim ging al slapen want was moe. Op een gegeven moment kwam er een jongetje met rozen langs dus wij een dooie roos uitgezocht voor Tim en wat denk je komen we 'thuis' is ie weg... Stonden we dan met onze roos! Als wraak hebben we boze briefjes geschreven en de deur gebarricadeerd met tassen Hehehe...

Nu lekker slapen!

Xxxx

  • 23 Februari 2012 - 11:06

    Evelyne:

    Je bent echt het meest gekke meisje die ik ken.. haha!

    Maar wat hebben jullie het heelijk zeg! Zooo jaloers.. (ben me nu aan het vervelen op mn werk en moet vanavond sporten.. Tja niet iets om mee te willen ruilen he!)

    Have fun!!

  • 26 Februari 2012 - 12:10

    Miss Pancake:

    Heerlijk die massages!! Maar wie gaat dat doen als je weer thuis bent? ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellis

The count down!!

Actief sinds 08 Juli 2009
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 43135

Voorgaande reizen:

08 Februari 2012 - 14 Maart 2012

Backpack adventures with Samara & Ellis!

15 Juli 2009 - 31 Oktober 2009

the "no worries" trip

Landen bezocht: