The Zoo... and more massages - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Ellis Feenstra - WaarBenJij.nu The Zoo... and more massages - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Ellis Feenstra - WaarBenJij.nu

The Zoo... and more massages

Door: Ellis

Blijf op de hoogte en volg Ellis

23 Februari 2012 | Thailand, Chiang Mai

Sawaadee!

Vanmorgen beetje uitgeslapen, heerlijk! Het is tenslotte vakantie! Daarna zijn Sam en ik gaan ontbijten in de stad en zijn we een beetje gaan bedenken wat we konden gaan doen vandaag. Gewoon iets simpels... Maar wat.... En ja toen bedachten we het, de dierentuin!!! Eerst nog even terug gegaan naar het guesthouse om de bedjes te reserveren voor de nachttrein die ons morgen naar Bangkok gaat brengen. Vanuit daar gaan we door naar de eilanden. We vertrekken morgen om 16.30 en komen dan om 7.00 aan in Bangkok.

Nadat we de tickets geregeld hadden zijn we met een TukTuk naar de dierentuin vertrokken, ongeveer 20min rijden. Eenmaal daar hebben we voor 400bath 2 kaartjes gekocht 10euro!! Haha super goedkoop! Vervolgens kun je met een soort hop on hop off bus door het park gaan. Opzich was het best leuk maar het stelde ook weer niet zoveel voor. De meeste kooien waren vrij klein maar de beesten zagen er goed uit. Bij de hokken staan verzorgers waar je bakjes voer kunt kopen en zo kun je dan de beesten voeren.. Bijv de giraffen, olifanten maar ook een vleesspies aan de cheetah's .. Ook stond er op een gegeven moment een baby olifantje aan een touwtje aan een boom vast geknoopt, best zielig vonden wij.. Maar we hebben hem wel even een knuffel gegeven. Ook was er The adventurous train trip waarbij je over een soort veld/savanne, ofzoiets gaat met wilde dieren... Gaaf dachten wij, wel een beetje verbaasd dat we de enige waren in het treintje. Toen we vertrokken begrepen we het.... Haha niks geen wilde beesten, nee het waren gewoon hertjes, geitjes, en nep dinosaurussen die begonnen te grommen als de machinist op een knopje drukte! Haha hilarisch was het wel.. Tegen half 3 waren we er klaar mee en zijn we naar weer terug gegaan. Natuurlijk best zwaar die paar uurtjes dierentuin dus..... Tijd voor een massage!! Weer naar dezelfde als gisteren. Sam deed een soort thai head, shoulder and back massage.. En ze werd aardig mishandelt Hahaha al vond ze het wel lekker en voelde zij zich ook als herboren na de massage! Ik nam weer de whole body oil massage... Lekkerrrr!!
En tja; It was THE most amazing massage we've ever ever ever had in our whole life! We can't even describe it!! Hahaha

Eenmaal terug kwamen we Tim weer tegen die inmiddels onze dooie roos heeft gevonden en de boze briefjes.. Op ons bedden lag dan ook een kadotje.... een zakje chips met een briefje: Samara briefje; where is the love.. Hahaha en mijn briefje; still love you hahaha oké we hebben het hem vergeven.

Oja ook zijn we in de dierentuin nog op de foto geweest met witte leeuwen... Alleen Tim denkt dat ze nep zijn! Gewoon jaloers!

Nou dat was het wel weer... Nu weer lekker chillen, zo een hapje eten en vanavond weer lekker Mojito'tje!

Xxxx

• 23 Februari 2012 - 14:03

Ria Versteeg:

Sawaadee ka en/of sawaadee crab dat is mannelijk en vrouwelijk ! Nou meis wat een prachtige avontuurlijke trip door Thailand! Zeker die jungle tocht ook super hoor! Ja en die dierentuin ach je volgende reis naar Afrika/Kenia daar heb je de echte wilde dieren zoals je het zal willen! Nou meiden een heel goede lange reis naar het zuiden ennn pas op het is daaar wel wat duurder hoor! liefs Ria e.a.

• 24 Februari 2012 - 08:59

Iris:

Nou meis,

Je hebt het super naar je zin denk dat je daar blijft wonen haha. Vooral die massages zijn heerlijk. Ik denk dat ik m'n volgende reisje ook maar daar naar toe boek. Heel veel plezier geniet ervan, die eilanden zullen ook wel geweldig zijn. Ik ben jaloers op je!!!!dikke kus en tot snel

• 24 Februari 2012 - 08:59

Heerko En Margriet:

Hoi Ellis, het leest weer allemaal lekker weg wat jij hier schrijft. jullie maken ook wel weer van alles mee. Dus nu weer terug naar Bangkok. Wij genieten volop van jou verhalen hoor ga zo door. Het lijkt soms net of wij er zelf bij zijn als je aan het lezen bent. Wij hopen dat de treinreis mee zal vallen want dat wordt een pittige reis. Nog heel veel plezier toegewenst en de groetjes aan de rest.

Groeten Heerko Margriet en Fasco.

• 25 Februari 2012 - 07:22

Hi meiden,

Eindelijk heb ik de tijd en de internet gehad om jullie verhalen te lezen. Lag soms echt in een deuk ( het vliegtuig en de apen) dat Mitch my gek aan zat te kijken en ik moest uitleggen wat jullie hadden meegemaakt.

Vind het echt super gaaf dat jullie zo'n tour ondernemen en gewoon gingen zonder concrete plannen. Knap hoor. Zou dat zelf nooit doen ;)! Heel veel plezier en geniet ervan, enne heerlijk he die zomerse temperaturen. Veel beter dat die ijskou en regen in Nederland ;)!

Enjoy en spreek jullie snel.

xxx

• 27 Februari 2012 - 13:13

Miss Pancake:

Zit ik hier weer een beetje achter mn burootje, terwijl jij Thailand onveilig maakt.....Ga ook maar eens vakantie plannen, hahaha.

Hoe gaat het met je pootje? Die laat je zeker ook regelmatig masseren?
    Naast de overheerlijke pannenkoeken van De Ontmoeting, heb je nog weinig gemist hier hoor. Ben me geestelijk aan het voorbereiden op de oefencross (als Zazou tenminste weer beter is ;-( de kinderkamer schiet al lekker op (met dank aan de man van Eef;) en ik kon vannacht niet slapen van de muizen die mn zolder aan het opknagen waren. Je ziet het, is ben hard aan vakantie toe!!!

Geniet van het zonnetje en regelmatig smeren he?!!
    x