Pre fool moon Party - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ellis Feenstra - WaarBenJij.nu Pre fool moon Party - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ellis Feenstra - WaarBenJij.nu

Pre fool moon Party

Door: Ellis

Blijf op de hoogte en volg Ellis

07 Maart 2012 | Thailand, Bangkok

Vandaag hebben we eerst een beetje uitgeslapen om vervolgens naar het strand te gaan. Op het strand ben ik met Tim naar een flot gezwommen zo'n 500 meter van de kant. Best een eind!

's avonds zijn we optijd gaan eten bij de sushi man.. Het was weer super lekker! We zijn er vandaag niet lang gebleven want we wilden naar de andere kant van het eiland (waar morgen de full moon party is) om alles alvast een beetje uit te checken en spullen te kopen voor morgen! ;-)

Bij ons plaatsje stopte toevallig een taxi, het is er namelijk niet zo druk. Tim en Sam zijn er heen gerend en hebben een goede deal gemaakt om ons naar de andere kant te brengen. Na 45 minuten eindelijk aangekomen en een beetje rondgelopen. Tim heeft gelijk 2 nieuwe shirts gekocht, 1voor de full moon party. Een stukje verder zag ik ook leuke shirts hangen, morgen ga ik glow in the dark rose, Sam gaat oranje en Tim groen. Toen we een beetje aan het rondlopen waren kwamen we ook een bekende tegen die in hetzelfde guesthouse als ons zat in Samui. Het strand was nog niet zo druk en hij zei dat we naar een ander straatje moesten gaan bij alle backpackers guesthouses, en inderdaad daar wad het gezellig. Ook kwamen we daar nog meer bekenden tegen van Phiphi, onder andere een jongen die ook in mr local verbleef een altijd een rose zwembroek aan heeft... Altijd, echt altijd! En ja hoor, hij had hem nog steeds aan!

De Mojito buckets gingen er goed in, en toen ik een nieuwe wilde gaan halen kwam ik langs een laughing gas ballon tentje.. Ik dacht, ja dat is leuk... Doe er maar 3! Dus ik die dingen gekocht en terug naar Sam en Tim met een nep piepend stemmetje want ik dacht dat je er raar van ging praten.. Hahah vergist met helium.. Vette flop.. Toen Tim zei dat het lach gas was dacht ik dat ik moest gaan lachen maar dat is dus blijkbaar ook niet het effect.. In het kort, mijn grapje was een dikke flop! Haha toen maar weer terug gegaan om een Mojito Bucket te halen, die zijn veel beter! Later op de avond zijn we naar het strand gegaan waar het feestje inmiddels op gang kwam. Tegen 2 uur zijn we weer taxi's gaan zoeken en weer naar ons bungalowtje gegaan! Met de aankopen, 3 potten verf; groen, oranje en rose!

Can't wait for tomorrow!!!

Sweet dreams!!

Xxx

  • 11 Maart 2012 - 13:35

    Iris:

    Leuk leuk leuk veel plezier nog en geniet van de laatste paar dagen want hier is het koud brrrr

  • 12 Maart 2012 - 17:05

    Miss Pancake:

    Hey Iris, ik weet niet waar jij gister was, maar ik heb heerlijk buiten in het zonnetje gelegen hoor!! Je hebt gewoon te lang op Curacao gezeten ;-)

    Het is waarschijnlijk een typefoutje van je, maar je zegt het volgens mij nu wel goed; FOOL moon party. Feestje met GEKKEN onder de maan, hahaha. Als dat maar goed gaat. Anders bel je he, kom ik j halen!!! :-)
    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellis

The count down!!

Actief sinds 08 Juli 2009
Verslag gelezen: 344
Totaal aantal bezoekers 43130

Voorgaande reizen:

08 Februari 2012 - 14 Maart 2012

Backpack adventures with Samara & Ellis!

15 Juli 2009 - 31 Oktober 2009

the "no worries" trip

Landen bezocht: