Chang Mai - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ellis Feenstra - WaarBenJij.nu Chang Mai - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ellis Feenstra - WaarBenJij.nu

Chang Mai

Door: Ellis

Blijf op de hoogte en volg Ellis

18 Februari 2012 | Thailand, Bangkok

Hallo,

Hier weer eens een verslagje.. Gisteren zijn we na een 5 1/2 uur durende busreis aangekomen in Chang Mai! En we waren echt gesloopt.. Weer slecht geslapen etc. Dus een guesthouse opgezocht en de straat opgegaan. Via mijn facebook had ik ook al gezien dat er een bekende in Chang Mai was.. Dus wij opweg naar de hoofdstraat en wie zie ik daar.. Tim! Dus zijn we even wat gaan drinken.

Sam en ik hadden al besloten om ons vanavond eens flink te bezatten doordat we iedere keer slecht slapen. Eerst even een bodempje gelegd en wat gegeten. Daarna zijn we aan de Mojito's gegaan, zoals sommigen van jullie misschien hebben gezien op Facebook ;-) .. Dit was niet voor niets want inplaats van de lonely planet gids waren we van plan om de cocktail planet gids te maken.... Met zeer boeiende informatie over de sterkte van de cocktail, prijs/kwaliteit verhouding, etc.. Hahaha al begon dit al na 3 Mojito's steeds minder te worden... Met een bananen Rohtee pannekoek hebben we de avond afgesloten en zijn we naar bed gegaan! En wat denk je..... Geslapen als roosjes :)
Oja en voor het geval de Mojito's toch nog niet genoeg waren hebben we ook nog een fles amaretto als back up!

Vanochtend eerst wezen ontbijten en toen kwamen we Tim weer tegen. Sam en ik willen heel graag een jungle tocht maken en Tim wilde ook wel mee op avontuur dus hebben we bij zijn guesthouse een tour geboekt.. Morgen om half 10 worden we opgehaald en gaan we de jungle in! Er gaan nog meer mensen mee vanaf dat guesthouse dus dat wordt een gezellige boel..

Verder hebben we een beetje rondgelopen vandaag, spullen gezocht om mee te nemen en zijn we naar het Tiger kingdom gegaan. Je kunt in dit Tiger Kingdom op de foto's met tijgers, die je dan kunt aaien etc! Maar eenmaal daar vonden we het alle 3 best wel zielig. Al de beesten liggen daar maar een beetje in de kooien en er komen constant mensen bij ze die met ze op de foto willen. Nee niets voor ons. Dus zijn we maar weer vertrokken met het rooie karretje :-) daarna voor de verandering weer een beetje rondgelopen haha.

Nu gaan Sam en ik even wat eten en dan naar de night market.. Vanavond nog maar een Mojito en dan optijd naar bed voor de jungle tocht van morgen!

Verslag over 3 dagen ;-)

Xxxx

• 18 Februari 2012 - 16:12

Miss Pancake:

Hey Meiden!
    Wat jammer dat t Tiger Kingdom zo tegenviel. Dat is toch van de monniken? Ik had er laatst nog een reportage van gezien op Animal Planet en toen leek het echt heel gaaf! Zielig voor die poesjes!!
    Wel gaaf dat jullie morgen de jungle in gaan. Dat vond ik ook zo'n bijzondere ervaring. Gaan jullie zeker van genieten! Veel plezier maar weer!!
    X
    (passen jullie wel op voor "bloodsuckers" Die krengen kruipen echt in de kleinste hoekjes en gaatjes ;-)

• 19 Februari 2012 - 06:10

He Miss Sporty,

• 19 Februari 2012 - 06:17

Evelyne:

Oh haha heb te vroeg op 'verzenden' gedrukt!

Wat hebben jullie t naar je zin hè! Lekker joh!
    Dus je was helemaal 'poepeloere'. Hihi dat is ook een Belgische uitspraak voor 'teut'. Nouja fijn slapen is ook wel lekker als je daarna de jungle in duikt.
    Heb die tijgertjes wel eens op tv gezien, idd wel zielig. Maar je kan altijd nog op de foto met die van Jo.

Leuk om je verslagen te lezen. Ben stilhaloers

• 19 Februari 2012 - 06:19

Evelyne:

Jemig dit invullen is niet m'n sterkste kant... En dat terwijl ik fris en fruitig aan t ontbijt zit...!
    Jaloers dus haha!
    Have fun xx

• 19 Februari 2012 - 12:31

Liesbeth:

He dames, wat zijn jullie goed bezig (meestal ;-)! Trots dat jullie zo ondernemend zijn! Hier alles goed, undercover heeft vanmorgen lekker aan de longe gelopen. Hij is blij dat hij zijn benen weer kan strekken. En wat het weer betreft, hier schijnt de zon, het is wel 5 graden! Nog net niet de bikini aan maar we komen al in voorjaarsstemming. Nog veel plezier daar, leuk dat we kunnen meegenieten, XL

• 21 Februari 2012 - 17:42

Lisa:

hahaha zuupers! Super vet dat jullie op olifanten hebben gezeten en door de jungle zijn getrokken. Hele leuke verhalen:) Heel veel plezier nog & ik hoop dat jullie wat beter slapen..

lieeeefs xx