Night dive! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ellis Feenstra - WaarBenJij.nu Night dive! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ellis Feenstra - WaarBenJij.nu

Night dive!

Door: Ellis

Blijf op de hoogte en volg Ellis

03 Maart 2012 | Thailand, Bangkok

hello!!!

Vanochtend alweer vroeg opgestaan na mijn examenfeestje. en wonder boven wonder voelde ik me kip lekker.. niks geen kater (dacht ik)! Dus hups bikini aan en nog even langs de duikschool want dit is onze laatste dag en morgenvroeg vertrekken we naar Samui. Deze dag dus nog maar even goed benutten als scuba diver. Samen met Tim even langs de duikschool gegaan waar ik me heb opgegeven voor een Night Dive, jaja duiken als het donker is.. scary! Om 18.30 moet ik aanwezig.
Nadat ik me had opegegeven zijn we naar het zwembad gegaan waar Samara ook naartoe zou komen. Eenmaal daar begon de kater toch wel lichtelijk op te spelen.. De kater komt later zeggen ze... en inderdaad! Ik heb zo ongeveer de hele dag als een zombie in het zwembad gelegen... Samara vond dit nogal grappig! Ik kon me ook niet voorstellen hoe ik die nachtduik zou gaan doen.

Toen het eenmaal zover was voelde ik me alweer beter en schoot de adrenaline door mijn lichaam. Eerst op de duikschool een paar filmpjes gekeken over nachtduiken en toen de boot op gegaan. Ik was weer de enige samen met 2 instructeurs, 1 was nieuw en ging mee om het rif een beetje te leren kennen. Ze vonden het allebei heel leuk om mij bang te maken en enge verhalen te vertellen haha Maar ik laat me natuurlijk niet kennen en heb gewoon al trillend mijn wetsuit aan getrokken.Als klap op de vuurpijl begon het ook nog te onweren toen wij het water ingingen. Echt super eng! Dan flitste het en dan zag je 1 seconde allemaal beesten en dan was het weer donker en zag je helemaal niks meer. We waren nog geen 5 minuten onderweg of daar zwom een mega grote Barracuda in het licht van mijn zaklamp. Barracuda's zijn nogal nieuwsgierig en hij kwam dan ook heel erg dichtbij om de boel te inspecteren... Oh en ik was bang!! Vervolgens verdween hij weer in het donker en dan vraag je je echt af, waar zou hij nou zijn.. Alles ziet er heel anders uit in het donker en sommige vissen en koraal zijn meer actief. Een stukje verder kwamen we ook nog een zeepaardje tegen en een dansvisje... En ook nog een hele dikke grote vis, die eigenlijk niks deed maar waarbij mijn hart wel een tikje sneller begon te kloppen. Terug op de boot kon ik niet meer stoppen met grijnzen! Het was echt zoooo gaaf! Bij de duikschool moest ik nog wat formulieren invullen en dat lukte amper want mijn handen waren nog steeds aan het trillen, ik denk van de adrenaline! Ik kan nu door voor mijn advanced scuba diver diploma wat inhoud dat ik nu nog 4 duiken moet doen, maakt niet uit waar en wanneer en dan ben ik weer een level hoger! Jaja ik heb de smaak te pakken. Thuis weer even gedoucht en toen weer naar de banana bar gegaan waar Sam en Tim weer een film aan het kijken waren. Natuurlijk weer opgeschept met mijn sterke verhalen ;-)

Later op de avond nog even uitgeweest maar niet al te laat gemaakt. Want morgen vertrekken we vroeg met de boot naar Samui!

xxxx

  • 08 Maart 2012 - 13:03

    Tracey:

    Super gaaf Ellis!

  • 08 Maart 2012 - 14:07

    Anty Diny:

    Ellis over zoiets mag je ook opscheppen hoor!! Super wat jullie en jij weer allemaal doen. Tja... en dan die katers op zijn tijd dat doe jezelf zullen we maar zeggen..Nog heel veel plezier en tot snel want de eerste afspraak is al weer gemaakt om naar het hoge noorden te komen!! Kunnen we de foto's bekijken.
    Liefs van ons allemaal!!XXX

  • 08 Maart 2012 - 16:35

    Ellen:

    hey Ellis
    het enige spannende wat wij doen is poep scheppen! Ik vind je super dapper, ik ben al bang als er zeewier langs mn benen strijkt! Geniet nog lekker deze dagen! (Kuf en ik missen je hoor! XX)

  • 09 Maart 2012 - 21:18

    Rina En Fam:

    WAHHHHHH scary El wat super kicken en cool van jou...
    Have fun xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellis

The count down!!

Actief sinds 08 Juli 2009
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 43689

Voorgaande reizen:

08 Februari 2012 - 14 Maart 2012

Backpack adventures with Samara & Ellis!

15 Juli 2009 - 31 Oktober 2009

the "no worries" trip

Landen bezocht: