studeren op vakantie.. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ellis Feenstra - WaarBenJij.nu studeren op vakantie.. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ellis Feenstra - WaarBenJij.nu

studeren op vakantie..

Door: Ellis

Blijf op de hoogte en volg Ellis

29 Februari 2012 | Thailand, Bangkok

Pfffieuw na een stap avondje was ik vanochtend alweer vroeg wakker en stond ik er om 8uur al klaar voor om naar het zwembad te gaan met mijn boek! Me afvragend wanneer de kater zou komen ben ik met Sam naar het zwembad gegaan, Tim zou wat later komen. Bij het zwembad heb ik even snel een duik genomen en toen ben ik gelijk begonnen met studeren en de daarbijbehorende oefenvragenlijst ingevuld.. Een tijdje later kwam ook Tim bij het zwembad en eigenlijk hebben we verder niet veel bijzonders gedaan.. Ik al studerend en Sam
en Tim lezend de dag doorgebracht haha met af een toe een duik tussendoor! Aan het eind van de dag kon ik niet meer en ben ik er even mee gestopt. Ik heb het nog even geprobeerd bij ons stamtentje waar we vaak lunchen en douchen maar ook daar had ik er de kracht niet meer voor haha.. Om 19.30 zijn we naar de Banana bar gegaan waar een film draaide.. Half lerend en half film kijkend heb ik nog een poging gedaan totdat er 1 van de scubadivers aankwam die zei dat ik mijn boek dicht moest doen omdat het wel zou lukken. Na de film zijn we nog even naar het strand gegaan en hebben we naar een vuurshow gekeken. Daarna vroeg naar bed want morgen moet ik me om kwart over 8 weer melden bij Bob en gaan we bij het strand allemaal trucjes oefenen ofzoiets. Sam is s'avonds nog wel even het feesten op het strand.

Oja en die kater is er mooi niet gekomen!! Wij zijn al zo getraind!

Xxxx

  • 04 Maart 2012 - 18:32

    Miss Pancake:

    Hey Miss Scuba Dive!! Weer eens iets anders dan "Razende reporter" of "Ellis, the Crocodil Hunter" ;-) Super leuk hoor dat je dit hebt gedaan! Komen er ook nog fotoos van? Gaaf dat je zo'n schildpadje hebt gezien. Die hebben we in Aussie gemist (of hij moet op het filmpje van de videocamera staan, hihi)

    Terwijl jij ligt te lalleballen op het strand of een beetje aan het "duiken" bent met je Scuba-Dude, wordt hier zoals altijd hard gewerkt! Druk met klussen, bezuinigingen, Rhinovirussen en tussendoor een klein beetje genieten van het eerste lentezonnetje. Dus geniet er nog maar even flink van, volgende week zit je ook weer in dit ritme!!!

    Muchos plezieros met je "oefeningetjes" morgen en tot gauw! xxx

  • 05 Maart 2012 - 15:42

    Oma:

    Lief kind,

    ik mis jou toch zoooo erg! jij hebt het naar je zin, dat is wel heel fijn. Ik heb het ook wel fijn, maar jij hoort erbij. Lisa heeft me net het duik avontuur met onweer verteld en dan is mijn reactie al bekend natuurlijk, haha.

    Heel veel plezier nog en ik tel de dagen af!

    Liefs Oma

  • 05 Maart 2012 - 15:46

    Lisa:

    haha oepsie iets teveel verteld aan oma, maar hoor net verhalen van wat zij allemaal uitspookte vroeger. super leuke verhalen en foto's. Nog veel aan het oefenen met duiken? nou ik spreek je via de app :)

    Loveeeeee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellis

The count down!!

Actief sinds 08 Juli 2009
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 43135

Voorgaande reizen:

08 Februari 2012 - 14 Maart 2012

Backpack adventures with Samara & Ellis!

15 Juli 2009 - 31 Oktober 2009

the "no worries" trip

Landen bezocht: