De gouden Medaille! - Reisverslag uit Canberra, Australië van Ellis Feenstra - WaarBenJij.nu De gouden Medaille! - Reisverslag uit Canberra, Australië van Ellis Feenstra - WaarBenJij.nu

De gouden Medaille!

Door: De razende Reporter

Blijf op de hoogte en volg Ellis

01 Oktober 2009 | Australië, Canberra

Canberra!
gisteren (30-09-09) zijn we tegen 4uur aangekomen in Canberra. We zullen hier de komende 2 weken zijn om de World cup spring concours te rijden! Daarna vertrekken we naar een plaats waarvan ik de naam niet weet :-P om de eventing te rijden!
De reis is prima verlopen, ik was wel een beetje brak na aankomst en ben s’avonds dus ook als een blok in slaap gevallen,, ik had ook niet anders verwacht na 1,5 dag lang wakker te zijn! We hebben 7 paarden, en Nee…. Wendy heeft geen extra groom gevonden! Tja dat wordt dus flink doorbijten, maar het komt zeker goed. Di is nu de 2e groom (en ik weet niet of ik daar nou wel zo blij mee moet zijn hahah!
Vandaag (1-10-09) zijn we rustig aan begonnen. Tegen 7 uur zijn we opgestaan en hebben we de paarden gevoerd. Daarna hebben we uitgebreid ontbeten. Wendy is om 8 uur vertrokken want die moest vandaag de hele dag clinics geven ergens in Canberra. Ik was dus alleen met Di en 7 paarden. Ik heb 5 paarden gereden en Di 2. Het was een redelijk vol programma, Lia was zoals gewoonlijk weer zo gek als een deur en wilde alleen maar hardhardhard! Hahaha het rijden ging verder super en ook het weer hielp leuk mee.. het zonnetje was er de hele dag! Tja eigenlijk niet veel meer te vertellen over vandaag we zijn allemaal goed gesetteld hier en de dag bestond voornamelijk uit rijden rijden rijden! Tegen 5 uur was Wendy weer terug, en zei tegen mij: kijk hier is mijn gouden medaille van atlanta, die had ze meegenomen naar de clinic! Ik kon het natuurlijk niet laten hem even om mijn nek te hangen (was best zwaar). Voelde me een echte Olympische kampioene!Wendy heeft even een mooie foto gemaakt.. dit was natuurlijk een prima Foto momentje.. niet zo’n spectaculaire achtergrond maar toch.. De GOUDEN MEDAILLE staat erop!!!!
We zijn nu net klaar met paarden voeren. Zo gaan we lekker eten en dan is het alweer Bedtijd voor mij! Probeer zoveel mogelijk energie te sparen voor het weekend als de drukte begint!!
Weltrusten
Ellis

• 02 Oktober 2009 - 08:12

Jo,s P&M:

Kleine reaktie,
    Gouden medaille staat je goed!!!
    Een voorbode van wat jij in Nederland gaat presteren natuurlijk, we houden je eraan.
    Groetjes uit je dorp en vanavond zien we je lieve moedertje ze komt gezellig bij ons eten

• 02 Oktober 2009 - 08:21

Jo:

Staat je goed hoor!! Met een beetje door oefenen krijg je er misschien zelf nog eens één. Met de lessen van Wendy, moet dat zeker gaan lukken ;-)
    Je zal straks echt uitgeput thuiskomen!? 3 weken lang passen op 7 paarden en 1 grote baby (Di)
    Je naamgenoot Steve is op tv met de zoo. De koala's krijgen een nieuw hok. Wat zijn t toch een snoepies!!
    Succes met de wedstrijden en babysitten!!!
    xxxxxxxx

• 03 Oktober 2009 - 08:58

Hee Ellis,,:

Nou een GOUDEN MEDAILLE heb jij dubbel en dwars verdiend voor al je inzet van de afgelopen tijd bij Wendy, zó'n GROOM krijgt ze nooit weer ;-)

Laatste weekjes..

HAVE FUN !!!

x

• 03 Oktober 2009 - 17:45

Nienke:

jeetje nog maar een paar weken en dan is het allemaal alweer voorbij.. nog maar even niet aan denken! geniet nog maar heel veel van het super mooie australie!! heel veel succes en plezier als groom de komende tijd! xx

• 04 Oktober 2009 - 10:19

RINA..:

Hoi Ellis,,

Nou dan moet ook diep nadenken als iemand .. Hee Ellis heet hahahha.
    Nou dat was ik dus en is niet helemaal goed gegaan hihi.

Nou nogmaals zo'n gouden plak verdien jij zeker..

Veel plezier nog hé, en denk goed aan jezelf...

tot gauw.

Groet uit Hierden

• 05 Oktober 2009 - 18:46

Liesbeth:

hoi Ellis,
    nou ik zal undercover voorbereiden op jouw gouden ideeen. ik zal van de KNHS een kampioenssjerp meenemen en hem undercover omhangen om alvast te oefenen. dat is een beginnetje. hier alles goed, veel succes met het groomen. komend weekend rijdt pien boekelo oh nee broekelo. vanmiddag een verhaal van tim lips gehoord en film van hem over kentucky gezien. ziet er heel mooi uit maar je hebt wel een scootertje nodig om je daar te verplaatsen het is zo groot. gaat wendy erheen?
    kun je daar ook nog groomen.
    nou groetjes van ons allemaal, hou je taai liesbeth

• 06 Oktober 2009 - 16:31

Jo:

Hey Poep,ik kan wel merken dat het best druk is in je eentje met 7 paarden!! Je reageert helemaal nergens meer op. Nog even en ik bel onze vriend Hans om je op te sporen!! Denk dat hij vast wel even naar Canberra wil rijden om te zien of het goed met je gaat ;-)
    Terwijl bij jou waarschijnlijk de lente langzaam begint, is het hier echt herfst aan het worden. Wat een snertweer!!
    Dus geniet nog maar even van elk zonnestraaltje wat je daar mee kan pakken. Dat gaat je hier niet meer lukken!!
    Grtjs aan Wendy & Di!!
    xxx

• 06 Oktober 2009 - 16:38

Jo:

Oh ja; Mcleod's Daughters is ook weer begonnen!! Het valt me nu pas op dat je nooit kangaroes ziet in die serie! Das gek he?!!

• 08 Oktober 2009 - 18:23

Tha Sam:

Weer helemaal bijgelezen.... hard werken maar wat klinkt het allemaal leuk!
    xxx-

• 13 Oktober 2009 - 09:16

Bessel En Jacqueline:

Hey Ellis! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! We lezen dat je een onvergetelijke reis maakt! Super Zeg!
    Geniet nog ff daar!
    Veel liefs, Bessel jacqueline en Boaz

• 13 Oktober 2009 - 09:16

Bessel En Jacqueline:

Geniet nog ff daar!
    Veel liefs, Bessel jacqueline en Boaz

• 13 Oktober 2009 - 09:39

Roely:

Hallo Hoera Ellis 21 jaar van harte gefeliciteerd. Wensen je daar een gezellige dag. Succes met het afronden van je stage, want het eind is aardig in zicht. Nog maar een week en kun je de winterjas weer aan in het soms al koude Holland.Geniet ze nog even en tot gauw Groeten van ons allemaal Roely.

• 13 Oktober 2009 - 10:14

Hans, Rina& Kids:

HEYYYYYYYYYYY ELLISSSS

VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG....

MAASK ER EEN SPECIALE DAG VAN DAAR IN HET VERRE AUSTRALIË

lIEFS VAN ONS..

• 14 Oktober 2009 - 19:01

Jo Spielberg:

Nu niet verslappen met verhalen schrijven he?! We willen ook horen wat je de laatste dagen in Australië uitspookt. Of is dat niet voor iedereen geschikt om te lezen ;-)
    Schiphol is er klaar voor hoor, dus je kan thuiskomen!!!
    xxx