Nog maar heel even en dan....... - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Ellis Feenstra - WaarBenJij.nu Nog maar heel even en dan....... - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Ellis Feenstra - WaarBenJij.nu

Nog maar heel even en dan.......

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ellis

09 Juli 2009 | Nederland, Ermelo

Hallo Allemaal!
over een klein weekje vertrek ik samen met Jolande a.k.a (JO) naar Down under Australie. ik zal daar voor 16 heerlijke weken vertoeven tussen de vriendelijk Australiers, de surf dudes, kangaroo's,aboriginals, haaien, krokodillen, paarden, enz. De eertse 6 weken ga ik samen met Jo reizen door Australie. Na 6 weken reizen met Jo ga ik beginnen met mijn 10 weekse stage bij Wendy Schaeffer in Adelaide. Mocht Jo geen leuke Cowboy of surf dude tegengekomen zijn dan zal zij weer terug vliegen naar Nederland.

Ik weet zeker dat het een super tijd zal worden, en om jullie een beetje op de hoogte te houden zal ik dit Reisverslag bijhouden zodat jullie al mijn avonturen samen met jo maar ook mijn avonturen tijdens mijn stage kunnen volgen!

De van een mug een olifant maken verhalen kunnen jullie lezen op jogoesnoworries.waarbenjij.nu

So, a Good day mate!!!!

Liefs Ellis



  • 09 Juli 2009 - 10:26

    Elze:

    Spannend! Alvast een goede reis!

    Xxx

  • 09 Juli 2009 - 11:13

    Jo:

    Jij bent nogal wat van plan, hahaha. Weet niet of we daar wel allemaal tijd voor hebben hoor ;-)
    Nog 6 dagen.......!!!!
    x Jo

  • 10 Juli 2009 - 09:50

    Nienke:

    He El!
    Super hoor, nu komt het echt dichtbij! Heel erg veel plezier! Ik ben wel jaloers op je hoor dat jij gewoon naar dat mooie land mag gaan! Doe ze de groetjes van me ;)
    Liefs

  • 10 Juli 2009 - 19:10

    Nicole:

    Hey Ellis,
    Ik dacht al dat je allang weg was, maar ik ga zeker je verhalen volgen!!!
    Super veel plezier.

    Groetjes

  • 10 Juli 2009 - 19:54

    Jo :

    Je foto is eindelijk geladen!! Wat lief dat je onze Joelle er ook op hebt staan!
    Heb jij je koffer nu al eens ingepakt, hahaha
    x

  • 11 Juli 2009 - 20:05

    Rina:

    Hey Ellis,,

    Superspannend joh, leuk dat we jullie/jou hier kunnen volgen.
    Nogmaals heel veel plezier en succes met je stage.

    groetjes van ons allemaal

  • 12 Juli 2009 - 21:24

    Heerko:

    Meid geniet er maar lekker van en laat heel veel van jou horen schat xxx

  • 13 Juli 2009 - 07:41

    Yolanda:

    hey Ellebel,

    Heel veel plezier in Australie. Geniet er van.
    En pas wel een beetje op Jo he.

    xxx

  • 13 Juli 2009 - 08:14

    Diny Meilof:

    Hoi Ellis,

    Heeeelll veeelll plezier daar in Australie. Wij zullen jullie helemaal volgen. Enne Maxim natuurlijk ook. We zullen snel foto's mailen. Groetjes aan Jo en voor allebei een dikke tut.
    Liefs van ons allemaal.
    Fokko, Diny, Celeste, David, Maxim, Leonore, Ed en natuurlijk Simon!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellis

The count down!!

Actief sinds 08 Juli 2009
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 43693

Voorgaande reizen:

08 Februari 2012 - 14 Maart 2012

Backpack adventures with Samara & Ellis!

15 Juli 2009 - 31 Oktober 2009

the "no worries" trip

Landen bezocht: