Fast your seatbelts, We are ready for take off!!! - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Ellis Feenstra - WaarBenJij.nu Fast your seatbelts, We are ready for take off!!! - Reisverslag uit Ermelo, Nederland van Ellis Feenstra - WaarBenJij.nu

Fast your seatbelts, We are ready for take off!!!

Door: ellis

Blijf op de hoogte en volg Ellis

15 Juli 2009 | Nederland, Ermelo

Het is zover!!! over een paar uurtjes vertrekken Jo en ik eindelijk naar Australie!
Jo heeft ons gisteren al online ingecheckt, mijn koffer is gepakt en mijn foto camera staat op scherp!

we vertrekken vanavond om 20:50 vanaf schiphol, dan vliegen we eerst naar Frankfurt waar we overstappen in het grote vliegtuig van Quantas waarmee we naar Australie zullen vliegen. via Singapoore, Sydney en tenslotte op 17 juli onze bestemming Cairn! Daar zullen we onze eerste nacht heerlijk slapen in een hotel. De volgende dag zullen we net zoals Mama loe en Pipo de clown gaan rondreizen met een campertje. (onze paardjes hadden geen zin om mee te gaan en de kar te trekken)

Helaas eerst nog even 25 uur vliegen voor het echte avontuur kan beginnen.

ik houd jullie op de hoogte en mijn volgende berichtje zal dan ook vanuit Australie zijn!!!

liefs Ellis

• 15 Juli 2009 - 11:23

Judith:

Een hele goeie reis en ontzettend veel plezier aan de andere kant van de wereld.
    Genieten he van dat super mooie land!!!!!
    x judith