Bestemming bereikt!!! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Ellis Feenstra - WaarBenJij.nu Bestemming bereikt!!! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Ellis Feenstra - WaarBenJij.nu

Bestemming bereikt!!!

Door: ellis

Blijf op de hoogte en volg Ellis

17 Juli 2009 | Australië, Cairns

Hi Mates!!!

Joehoeee!!! Eindelijk zijn we er CAIRNS!!!! Na een lange en vermoeiende reis van wel 24 uur zitten we nu lekker in ons hoteletje bij te komen en te genieten van alle nieuwe indrukken!
We hebben na aankomst in ons hotel (14:00) even heerlijk dutje gedaan, en lekker een hapje gegeten!

De reis is verder helemaal prima gegaan, alleen natuurlijk weer wat uitzonderingen voor Jo maar goed dat is redelijk normaal want die heeft altijd wat hihihihi! op frankfurt moest crimineel Jo eerst helemaal doorzocht worden, nou was dat allemaal goed (verbazingwekkend hebben ze niks gevonden hihih) komen we bij het boarden word Jo natuurlijk weer omgeroepen, dus ik dacht onee wat nu weer. bleek er weer iets niet te kloppen met haar boardingcard stress stress stress want de rest zat al in het vliegtuig... uiteindelijk mocht ze toch mee met een nieuwe boardingcard die precies het zelfde was! pfieeuww want de deuren gingen precies achter on dicht!

nou daar zaten we dan de komende 12 uur in de Boeing 747-400 op ons gat, maar met een prima service we hadden een eigen tv schermpje waar je films, tv series, Cd's en spelletjes kon kiezen naar eigen keus! We kregen echt waar super lekker eten!!

Op singapoor zijn we er nog even 45min uit geweest, wat gelopen, gedronken, gelopen en nog meer gelopen. heerlijk dat lopen na zolang zitten :P! Op singapoor verliep alles verder rolletjes. ik moet er nog even bij zeggen dat Singapoor Airport echt een heel mooi, netjes en schoon is. wat ik me echt heel anders had voorgesteld.

toen we bijna bij sydney waren hebben we nog leuk wat rondjes gevlogen :S omdat we te vroeg waren en het vliegveld pas om 6 uur los ging... ach weet ik het wat er was.. zoiets in iedergeval!
uiteindelijk geland en om 8.55 Am konden we weer gaan boarden en zijn we richting Cairns (onze bestemming vertorkken) en om 12.00 zijn we eindelijk aangekomen in Cairn, daar hebben we onze koffers gepakt en zijn opgehaald door het hotel personeel!

we hebben onze buikjes rond,het eten zag er echt heel mooi uit en was heerlijk!
net ook even vuurwerk gekeken wat buiten ergens werd afgestoken (en ik zei toch jo maakt van een mug een olifant want die denk weer dat het speciaal voor ons word afgestoken).

Morgen gaan we de camper ophalen en rustig aan beginnen we zo met ons avontuur in dit prachtige land!!

het is inmiddels 22.45 dus het is tijd om te gaan slapen!!

Slaaplekker

Liefs Ellis

• 17 Juli 2009 - 12:56

Rina:

Hey Ellis,,

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen en onderweg dus al genoeg beleeft hihi.
    Rij voorzichtig morgen in jullie camper en genietse.

Liefs van ons..

• 18 Juli 2009 - 07:48

Diny And The Crew:

Hoi Ellis,

Jeetje die Jo kan er wat van zeg !! Wat moet dat de komende tijd wel niet worden.
    Fijn dat de reis goed verlopen is .
    Nu genieten van het mooie Australie!!
    Wij zullen jullie op de voet volgen!!
    Heel veel plezier en doe voorzichtig!!

groet van ons allemaal.
    Liefs Diny.

• 18 Juli 2009 - 09:06

Daan:

Hoi Ellis,

Ik heb je geen goede reis kunnen wensen!!
    Maar ben blij dat je goed bent aangekomen.
    Veel plezier daar en ik zal af en toe is op deze site kijken,om te lezen hoe jij je vermaakt in dat verre Australie

groetjes Daan