Diva's op de camping - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ellis Feenstra - WaarBenJij.nu Diva's op de camping - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ellis Feenstra - WaarBenJij.nu

Diva's op de camping

Door: De razende Reporter

Blijf op de hoogte en volg Ellis

28 Juli 2009 | Australië, Sydney

Diva’s op de camping!
Helaas vandaag weer niks sappigs te vertellen :)! Vanochtend zijn we vroeg uit Rockhampton! De camping was niet echt ideaal! Het lag vlak naast een drukke weg en zelfs s’nachts hebben die truckers nog het lef te toeteren. Dus alles weer ingepakt, en op weg naar Harvey Bay! Eerst hebben we nog even getankt in Rockhampton en de terug weg richting kwamen we toevallig weer langs de camping… hehehe.. wraaaak!!! Jo kon zich niet bedwingen en heeft om 8 uur s’ochtends de hele camping wakker getoeterd whihi!
Onderweg naar Hervey Bay waren we lekker lamlendig . ik had al een hele kitkat op en volgens Jo word ik daar vervelend van ;-), ik denk dat het kwam door het slechte slapen. Jo vind het namelijk heeel irritant als we mensen in een appollo Camper tegenkomen die gaan zwaaien! Dus ik besloot ook maar eens naar onze collega’s te zwaaien whahaha is toch juist aardig! Sjonge en die Jo maar tieren; doe toch normaal gek dat je bent, doe niet zo idioot mafkees… en ga zo maar door! Ach ja je moet he!
Gelukkig zijn we allebei aangekomen in Harvey Bay en heeft ze me er niet uitgegooid :) we blijven hier 2 nachten en dan gaan we door naar Brisbane! Momenteel hebben we een heeeeel mooi plekje met eigen badkamer tjatja, bij ons camper stekje!! wat een luxe he! Helaas moeten we morgen een stapje terug want dan is er geen plek meer en hebben moeten we verhuizen naar een unpowerd site helaas helaas!
Ook hebben we even flink de camper uitgemest, wasje gedraaid, lakens uitgeklopt etc! het was flink nodig in ieder geval. Daarna zijn we gezellig tapas gaan eten aan de boulevard, en om 7 uur waren we uiteraard weer terug voor onze soap (verder was er ook niet veel te beleven hoor!)
Morgen gaan we iets heeeeeeel leuks doen!! Namelijk met een super snelle boot walvissen spotten! Ja de echte walvissen!! Ik hoop dat we ze te zien krijgen en we houden onze camera’s in de aanslag!
Morgen horen jullie hier meer over!!

Xxx
Ellis

• 28 Juli 2009 - 14:57

Nienke:

hee girls!
    wat een mooie plekjes allemaal :D trouwens als je richting brisbane gaat is het ook echt mooi om langs de sunshine coast en gold coast te rijden. 80 km boven brisbane zijn ook de glass house mountains, vond ik zelf wel erg mooi. kun je lekkere bushwalks doen ;) nou soapverslaafden veel plezier! en goed blijven slapen ellis dat is ook wel zo fijn voor reisgenote xx