Vermoeiend weekje, op naar een weekendje weg! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ellis Feenstra - WaarBenJij.nu Vermoeiend weekje, op naar een weekendje weg! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ellis Feenstra - WaarBenJij.nu

Vermoeiend weekje, op naar een weekendje weg!

Door: De razende Reporter

Blijf op de hoogte en volg Ellis

24 September 2009 | Australië, Sydney

Daaaaar ben ik weer!! Sorry voor de lange onderbreking. Maar het was een mega drukke week, en de vermoeidheid sloeg aardig toe. S’avonds blij als ik in huis was. Een lekkere douche en de pyjama aan om de volgende dag weer zo fit mogelijk door te komen :).
Toch was het een leuke week, afgelopen weekend zijn we naar de Melbourne Royal show geweest! Dat was super, wel druk want ik was de enige groom we hadden 4 paarden mee dus de gang zat er goed in! Bijna alle avonden zijn we uiteten geweest en de wijn ging er goed in! Ik heb echt een super gezellig weekend gehad. Het was een grote wedstrijd en overal waren gratis wijnproeverij stands Wendy en ik gingen dus telkens na de wedstrijd naar die standjes om wijn “te proeven” hahah! Overigens gingen de wedstrijden ook super goed, Wendy heeft veel gewonnen de paarden waren in topvorm!
Afgelopen 2 dagen heb ik ook springles gehad, en dan niet spring zo hoog als je kan nee… je galoppassen tellen, en de lijnen zo rijden dat je overal de juiste galopsprongen rijd! Nu snap ik eindelijk waarom springruiters het parcours lopen :-p jaa een leerzame les!!
Morgen ga ik een weekendje weg naar Kangaroo island in mijn 1tje!! Wendy adviseerde mij dat ik daar echt heen moest en heeft dus een tripje voor me geboekt!! Ze brengt me morgen om half6 s’ochtends al naar de tourbus! Heb er zin in maar ga vanavond dus ook maar weer vroeg naar bed!tijdens mijn weekendje weg ga ik het rustig aan doen want daarna wordt het helemaal gekkenhuis! We gaan dinsdag naar Canberra voor 3 weken!!!!! Met 7 paarden, zowel spring als eventing wedstrijden!! En ik ben tot nu toe nog de enige groom die meegaat, Wendy is opzoek naar nog een extra groom voor de wedstrijd maar dit blijkt toch iets lastiger dan verwacht! Het komt vast wel goed!
Ooooohh en weten jullie wat er net is gebeurd!!!! JO geloofd dit vast niet.. ik ben met annika naar MT Barker geweest om wat boodschappen te doen, het is al donker en raad eens wat we de terug weg tegen kwamen… het is nog al een afgelegen weggetje midden in tussen de eucalyptus bomen (Jo waar we onze buiten rit gemaakt hebben) en vlak voor ons LIEP een beest, we dachte He wat is dat een hondje, een kat NEEEEEEEEEEEE het was een KOALA die voor onze auto liep!! We stopten de auto en de Koala liep voor ons uit kroop de bosjes in waar het weer in de boom klom en naar ons bleef kijken!! Whihihi! Echt zooo gaaf, echt waar heb het niet gedroomd het was echt!!!
Zoooo nu ga ik mijn koffer pakker en dan lekker naar bedje!!
Liefs ellis

• 24 September 2009 - 14:00

Jo:

Wat jij natuurlijk niet weet, is dat die Koala gewoon een "undercover agent" van mij is, om een beetje op jou te passen!!! Hij doet wel of tie slaapt, maar ondertussen ziet hij alles en brieft alles door naar mij!! Op Kangaroo Island heb ik ook zo mijn spionnen lopen hoor!!
    Gaaf dat Wendy dit voor je geregeld heeft. Zegt genoeg, toch?!! Had ze ook niet een leuke "escort" voor je kunnen regelen ;-)
    Ze hoeft niet verder te zoeken naar een groom hoor. Als zij een ticket regelt sta ik zaterdag op de stoep! Ik heb ruime ervaring opgedaan bij onze eigen Nederlandse Topper!!
    Leef je lekker uit dit weekend en geniet flink!! Neem ze wel mee he!!';-)))))
    xxxxx

• 24 September 2009 - 16:21

Moeders:

Hoi lieverd,
    Nou Ellis de verhalen blijven maar komen. Het is iedere keer weer een belevenis. Nou hier is alles heel rustig , af en toe een kijker voor het huis en verder niets.
    Toch gaan de weken hier ook snel voorbij maar dat zal jij zelf ook hebben denk ik zo.
    Met iedereen gaat het verder goed veel plezier met je weekendje weg, rust maar lekker uit .
    Wij hebben net lekker gegeten en gaan nu even chillen..
    Groetjes van ons allemaal . Met veel kusjes xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx !!!

• 26 September 2009 - 10:24

Rina:

Hoi Ellis,

En hoe is het in Kangaroeland?? hihi.
    Geen idee wat ik me erbij moet voorstellen maar dat hoor ik allemaal nog wel.
    Wat leuk dat Wendy dat voor je regeld super dat het zo klikt ze zal het wel jammer vinden dat je bijna weg gaat, zo'n goeie stagere.
    En zo weer voor 3 weken op pad tjonge je maakt wel wat mee en komt ook zo nog eens ergens.
    Nou sterkte verder en nog even volhouden hé.
    En denk aan jezelf.!!!

Liefs van ons..

• 26 September 2009 - 19:48

Jo:

Hé vakantiegangster ;-) Vermaak jij je een beetje tussen de kangaroes en pinquins? Of zitten die daar niet? Ben wel jaloers hoor, hihi. Maar ik heb ook iets om jou jaloers te maken!! Ben vandaag met Pien en Irene naar een optreden van Nick & Simon geweest!! Lekkerrrrr hoorrrr!! Was op de open dag van m'n werk. Oja, ze zongen ook erg goed live, hahaha!
    xxxxxxx