heerlijk dagje vrij! - Reisverslag uit Hahndorf, Australië van Ellis Feenstra - WaarBenJij.nu heerlijk dagje vrij! - Reisverslag uit Hahndorf, Australië van Ellis Feenstra - WaarBenJij.nu

heerlijk dagje vrij!

Door: De razende Reporter

Blijf op de hoogte en volg Ellis

27 Augustus 2009 | Australië, Hahndorf

Heerlijk dagje vrij!
Vandaag heb ik lekker uitgeslapen, althans geprobeerd! Het is redelijk gelukt en om 9 uur ben ik rustig aan opgestaan, lekker ontbeten.. gekookt eitje, croissantje uit de oven, sinasappelsap, koppie thee en…….. Aardbeien!!! Mmm nou als dat niet goed voor mezelf zorgen is weet ik het niet meer! daarna ben ik lekker gaan douchen, en heb ik wat aan mijn schoolwerk gedaan.
Tegen 11 uur ben ik naar de stallen gegaan en heb ik gevraagd of ashley of Mel me even naar Hahndorf wilden brengen. Dat was geen probleem. Eerst heb ik even door Hahndorf gelopen, maar daar is niet zo heeel veel. Toen heb ik de bus naar Adelaide gepakt en tegen half 1 was ik in de City. Hihihi daar heb ik mezelf goed vermaakt door de winkelstraten af te struinen, en was een drukste van jewelste overal straatartiesten en de straten waren bom vol! En dat voor een doordeweekse dag! Tegen 2 uur ben ik een hapje gaan eten bij een tentje in de winkelstraat, een heerlijk Bruchetta met tomaatjes! Toen heb ik nog een beetje geshopt, had nog bijna de verleiding om een leuke pyama te kopen maar mijn koffer is al zo zwaar! Haha nou ja die komt volgende keer wel, nu ik zo zit te tikken heb ik toch maar besloten dat ik hem ga kopen haha! Ookk heb ik nog wat boodschappen gedaan bij de woolworths en toen ben ik terug gegaan naar de bus! En ik had geluk want de bus kwam er net aan, en ik kon dus zo instappen.. de reis naar Hahndorf duurt ongveer 45 min! Onderweg heb ik naar stal gebeld of iemand me kon komen ophalen,., en verbazingwekkend stond Wendy daar al klaar!!
Ik ga vanavond vroeg naar bed want morgen wordt een drukke dag! Alle paarden moeten gewassen worden en klaargemaakt worden voor de wedstrijd van het weekend! Want zaterdag vertrekken we heel vroeg naar Gawler waar Wendy mee doet aan een springwedstrijd! We blijven er dan ook overnachten, ook komt de oude dressuurcoach van Die, en die Coach is Nederlands! Dat word dus wel leuk denk ik!
Groetjes vanuit Australie!!

  • 27 Augustus 2009 - 09:40

    Rina,,:

    Hey Ellis,,

    Nou dat heb je zeker verdiend zo'n heerlijk dagje vrij en je hebt genoten lees ik.
    En die pyama zeker kopen en past hij niet in je koffer trek je hem gewoon onder je kleding aan hahahaha.
    Spannend weekend dus voor de boeg met wedstrijden en weer een interesante ontmoeting met van Die.
    Nou meis geniet nog even lekker van je vrije daggie want volgens mij is hij bij jou bijna om.

    Groetjes weer uit Hierden

  • 27 Augustus 2009 - 11:24

    Jo:

    Pyama-verslaafde!!!! Jij komt straks terug met alleen nog een koffer vol van die dingen!! ;-)
    Heb je alleen maar gewinkeld en niet eens de badkamer uitgemest? Kan écht niet hoor, hahaha. Die bruchetta heb je zeker gegeten in dat tentje waar wij vorige keer ook zaten? Lekker hoor!!
    Ik zit mezelf nog lekker in de weg met m'n jetlag. Valt dat effe tegen!!! Kan 's middags echt m'n ogen niet openhouden.
    Veel plezier op wedstrijd en wens Wendy maar heel veel succes!!
    knufs, Jo

  • 27 Augustus 2009 - 19:37

    Heerko:

    Hoi El, nou heerlijk zo'n dagje vrij hoor fijn dat jij er ook gelijk van geniet en iets onderneemt goed hoor wij zijn erg benieuwd hoe jou weekend gaat verlopen maar dat lezen wij wel weer veel plezier en een dikke knuffel groetjes xxxxx

  • 28 Augustus 2009 - 09:08

    Aussiegirl:

    Lekker shampootje gebruikt bij het wassen van de paardjes?
    Ik zit net op tv naar Steve Irwin te kijken. Laten ze zien dat de olifanten Sabu, Siam en Bimbo aankomen in Australia Zoo. Echt cool om te zien!! Zag er toen nog heel anders uit. En wij hebben de ladies in het echt gezien!!!
    x

  • 28 Augustus 2009 - 12:23

    Moeders:

    Hoi meid,
    Nou wat fijn een dagje vrij die heb je echt verdiend.En je goed vermaakt met uitslapen en shoppen met een lekker broodje erbij.
    Ik heb het er ook goed voorstaan want het is
    weekend . Lisa is op introductie kamp in Nijverdal en komt vanmiddag weer thuis.
    Nou lief tot de volgende reactie maar weer. xxxxxxxxxxxxxxx die kusjes worden er steeds meer haha.

  • 29 Augustus 2009 - 06:23

    Jo:

    Je bent wel een beetje aan het verslappen hoor! Waar blijven de verhalen? ;-)
    Ik heb net m'n dagboek besteld. De proefdruk zag er super uit, dus ben heeeeel benieuwd!(niet echt goedkoop trouwens)
    xxx

  • 30 Augustus 2009 - 08:45

    Lijda:

    hoi ellis leuk te lezen weer ..een fijne dag gr lijda

  • 30 Augustus 2009 - 15:03

    Jo'sP&M:

    Hallo die Ellisfee,
    Lekker relaxen schreef je, maar we willen wel weten wat je uitspookt hoor, we hebben je gebombardeerd als schrijfster, of het hoofd is leeg of de vingers gekneusd voor op het toetsenbord, maar geen letter! Dat kan niet hoor Ellebel.
    We hebben hier een beetje ongezellig weer, vrijdag regen en onweer zaterdag tussen de buien droog en vandaag rillerig koud, maar morgen komt de zomer weer terug en dinsdag voorspellen ze 27gr.Dus hebben we zaterdag maar een feestje gebouwd voor Jo's Paps met vuurkorf buffetje en---- juist ja rode wijn erbij. Jo mocht niet drinken ze was het bedienend personeel dat ging haar heel goed af ze heeft niet stil gezeten, het was heel gezellig. Nichtje Bloem vroeg steeds de aandacht van Jo heel lief en schattig.

    Jetlag nog niet helemaal voorbij, dus als je thuiskomt weet je wat je te wachten staat, slaap, slaap, slaapeen week lang heerlijk toch? Jouw Moeders nog niet weer gesproken, maar we kunnen samen lekker kletsen, en ze heeft beloofd gauw weer een bakje te komen doen, een heerlijk mens is het zo puur en gezellig.
    Nu meid geniet van alles wat je overkomt want het is wel heel byzonder voor je om daar stage te lopen. Gisteren was het heel druk in het dorp, er was de laatste jaarmarkt en de laatste vakantiemensen die er rond struinden, altijd weer gezellig. En nu gaan we alweer september in, je komt al bijna thuis wat vliegt de tijd. Jo is al bijna een week thuis. Nu dit was het dan, niet veel nieuws maar wel een levensteken uit Ermelo.
    Lieve groetjes en we kijken uit naar het volgende verslag hoor. doei doei. knuffel.


  • 30 Augustus 2009 - 19:59

    Liesbeth:

    He Ellis, wat schrijf je nog trouw. goed van je naast je drukke baan. fijn dat je al aardig gewend bent! vandaag heb ik met Aline samen jullie foto's bekeken, zonder smeuiig commentaar natuurlijk maar daarom waren ze niet minder! wat hebben jullie veel beleefd en door de reisverslagen wisten we toch wel het verhaal erachter. heel mooi vooral die walvissen vonden we weer prachtig en jullie foto's als cowgirls. gisteravond hebben we gezamenlijk naar het EK dressuur gekeken met de bloedstollende kur van totilas. ik twijfelde nog maar je moeder beweerde meteen dat hij hoger zou scoren dan adelinde en ja hoor zelfs boven de 90%! ze heeft er best kijk op dat zie je maar weer. horen jullie daar iets van in australië? via www.bokt.nl kun je filmpjes zien van de kuren, heel mooi. drie medailles voor nederland in de kur edward, adelinde en anky 1 2 en 3, adelinde kampioen in de gr pr special en ook goud in de landenwedstrijd. vandaag met springen net geen goud voor albert zoer, werd brons. via eurosport konden we het mooi volgen. deze week begint het gewone leven weer hier, caroline en mari weer naar school. caroline heeft nog gedoken in Zeeland met Laurens maar dat zal ze je zelf wel vertellen. nou groetjes maar weer van R L C en M en hou je taai!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellis

The count down!!

Actief sinds 08 Juli 2009
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 43689

Voorgaande reizen:

08 Februari 2012 - 14 Maart 2012

Backpack adventures with Samara & Ellis!

15 Juli 2009 - 31 Oktober 2009

the "no worries" trip

Landen bezocht: