Gawler Jumping competition - Reisverslag uit Hahndorf, Australië van Ellis Feenstra - WaarBenJij.nu Gawler Jumping competition - Reisverslag uit Hahndorf, Australië van Ellis Feenstra - WaarBenJij.nu

Gawler Jumping competition

Door: De razende Reporter

Blijf op de hoogte en volg Ellis

31 Augustus 2009 | Australië, Hahndorf

Gawler World cup jumping competition!
Gisteren (29-08-2009) was het weer zover!! Wedstrijd!! Joehoe, en dit keer was het een weekend. S’ochtends zijn we weer heel vroeg vertrokken op naar Gawler zo’n 2 uur rijden. Ik ben om 4 uur opgestaan, dat was vrij zwaar want de avond daarvoor zijn we met zijn allen uit eten geweest (Ashely, Amarah, Mel en Wendy) het was onwijs gezellig en om half 11 lag ik eindelijk in bed, en ja hoor en paar uur later ging die K…..wekker! ik ben toen samen met Ashely de 7paarden klaar gaan maken voor vertrek, Wendy was ook al wakker en heeft ook geholpen. Het ging allemaal vrij vlot want, voeren doen we pas op de wedstrijd. Een paar paarden zijn vaak een gestrest voor de wedstrijd en eten dus s’ochtends niet al hun voer op, daarom voeren we pas op wedstrijd dan hebben ze langer de tijd om te eten!
Afijn met een half uurtje waren we klaar voor vertrek, ik ben toen in de vrachtwagen lang uit gaan liggen en heb nog even lekker gedommeld :). Toen we in Gawler aankwamen hebben we de paarden van de wagen gehaald en ze hun beloofde voer gegeven! Ook gelijk wat regen dekens op, want het weer werkte niet graag mee! De dag verliep verder goed, en de paardjes hebben goed hun best gedaan! Morgen is de World cup en dan komt Lia van start!! Tegen 5en zijn we naar Marie gegaan waar we overnacht hebben in de vrachtwagen. De paarden konden daar allemaal op stal dus dat was wel lekker voor ze! De nacht in de vrachtwagen heb ik ook goed overleeft, was zo moe dat ik ook gelijk in slaap viel!! (en jo wat denk je dat ik de volgende ochtend te horen kreeg….. dat ik had lopen praten in mijn slaap) hahaha!
Vandaag (30-08-2009) zijn we weer vroeg opgestaan, om half 6 waren we alweer klaar voor vertrek en zijn we weer naar de Gawler show gereden. Het was maar 15 min rijden, maar we zijn op tijd gegaan zodat we een goede plek hadden voor de vrachtwagen! Gawler is best een grote show en er was zelfs een kermis naast het parcours, de meeste paarden vonden dat ook erg spannend! s’ochtend hebben we rustig wat paarden opgezadeld voor de eerste parcousen. Daarna zijn we Lia mooi gaan maken, zij doet de World cup en dus hebben we haar gevlochten en helemaal spik en span gemaakt! om 3 uur begon toen eindelijk de World Cup en lia en Wendy waren er helemaal klaar voor! Het losrijden ging ook super goed en Lia was goed in vorm! In de eertse ronde hadden ze 1 balk op de dubbel, dit was niet zo’n ramp want de anderen deelnemers hadden ook fouten in het parcours! De 2e ronde was foutloos en dat maakte Wendy en Lia de winnaars van de World Cup :) Wendy was helemaal trots en Lia kreeg een mooie bloemenkrans om en een zak wortelen.. tegen 6en zijn we terug gereden naar Hahndorf en ik was ook echt mega moe! Zo’n weekendje sloopt je wel! Het was wel super gezellig en heb genoten, de paarden deden allemaal hun best en Lia heeft de grote wedstrijd gewonnen helemaal top!
Nu ga ik gauw naar bed, morgen moet ik weer om half 7 beginnen en ga ik met Wendy mee naar een oefencross!
Sorry voor de korte berichtjes en dat ze er niet meer elke dag maar s’avonds ben ik vaak zo moe dat ik na het eten in slaap val!! Donderdag ben ik weer vrij en dan zal ik mijn verhalen een beetje updaten!!
Liefs Ellis

  • 31 Augustus 2009 - 13:41

    Rina:

    Hey Ellis,

    Nou zo'n kort verhaal was het niet hoor en ook nog een een super leuk verhaal. Toppie dat Wendy gewonnen heeft met Lia.
    Kan me goed voorstellen dat je moe bent sávonds is ook niet niks elke keer zo vroeg opstaan en al het werk wat je moet doen, maar gelukkig vind je het allemaal leuk om te doen, je geniet er echt van.

    Kan je weer lekker uit kijken naar donderdag een wel verdiend vrij dagje.

    Hier alles weer een beetje op de rails,school, sport en clubjes e.d en ook weer het vroege opstaan maar niet om 4 uur hoor ppffff.

    Leuk weer wat van je te hebben gelezen.

    Groetjes vanuit Hierden

  • 31 Augustus 2009 - 15:18

    Jo's P&M:

    Lieve ellebel,
    Al je dwalingen zijn je vergeven, ik weet nu dat je het hardstikke druk hebt, ga maar lekker slapen dan kun je er morgen weer tegen aan.
    (Vandaag dus) Tof van je dat je zo'n lang verslag hebt gemaakt en een felicitatie voor de winnares. Pas goed op jezelf neem wel je rust dan kun je alles aan. en wat maak jij toch veel mee meisje.
    Nu groetjes van ons beiden en tot de volgende mail XXX

  • 31 Augustus 2009 - 16:03

    Jo:

    Heb jij even geluk, dat ze je niet verstaan!! Of klets je nu ook in het Engels, in je slaap? Die verhalen van jou tijdens je slaap zijn écht niet voor ieders oren bestemd! En ik kan het weten, heb ze allemaal al eens gehoord, hahaha!!
    Wat gaaf dat Wendy en Miss Piggy die Cup gewonnen hebben!! Leuke beloning voor jullie harde werken en vroeg opstaan. Kan me voorstellen dat je het helemaal zat bent na zo'n weekend. Ben ook blij te lezen dat je dus niet alleen bij mij in de auto lag te slapen. Dan weet ik tenminste zeker dat het niet aan mij lag ;-)
    Weltrusten poep!!
    xxx Jo

  • 31 Augustus 2009 - 16:06

    Heerko&Margriet:

    Lieve Ellis, meid ik kan mij goed voorstellen dat jij doodop bent hard werken daar zeg, jij bent echt een bikkel.Klasse van Wendy dat ze gewonnen heeft.Donderdag weer lekker genieten van jou vrije dag, ga maar heerlijk luieren verwen jezelf maar hoor. Wij zijn weer met werken begonnen heel zwaar ha ha. Een dikke kus van ons.

  • 31 Augustus 2009 - 19:00

    Irene:

    Hoi Ellis,

    Leuk hoor al die verhalen. Ben wel een beetje jaloers als ik dit allemaal lees krijg ik ook weer heel zin om te reizen. Ik begrijp dat je ons ongelooofelijk mist, maar nee je hoeft echt niet eerder terug te komen :) !!!!! Hier gaat alles goed Umpie is ZZ-Licht en de andere paarden doen het ook goed. Verder niet echt nieuws, saai eigenlijk. Heb je nog iets van het EK gezien op internet? Was echt gaaf. Bedankt trouwens voor je kaartje. Nou heel veel plezier nog daar. Grts van iedereen hier. XXIrene

  • 01 September 2009 - 08:12

    Aline :

    Hoi EL
    Nou zeg wat een vehaal weer deze keer.
    Leuk dat het zo goed ging op de wedstrijd.
    Hier gaat alles ok.
    leonore slaapt een paar nachtjes in jouw bed , heel gezellig dus.
    liefs Aline Lisa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellis

The count down!!

Actief sinds 08 Juli 2009
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 43144

Voorgaande reizen:

08 Februari 2012 - 14 Maart 2012

Backpack adventures with Samara & Ellis!

15 Juli 2009 - 31 Oktober 2009

the "no worries" trip

Landen bezocht: