Chaotische dagen voor 2 belangrijke wedstrijden - Reisverslag uit Hahndorf, Australië van Ellis Feenstra - WaarBenJij.nu Chaotische dagen voor 2 belangrijke wedstrijden - Reisverslag uit Hahndorf, Australië van Ellis Feenstra - WaarBenJij.nu

Chaotische dagen voor 2 belangrijke wedstrijden

Door: De razende Reporter

Blijf op de hoogte en volg Ellis

04 September 2009 | Australië, Hahndorf

Gisteren was mijn dagje vrij! en het spijt me, ik heb niet zoveel te vertellen want ik heb helemaal maar dan ook echt helemaal niks gedaan! Hahaha! En ik moet toegeven dat me dat goed is bevallen! Lekker relaxen, op bed liggen, lezen en Wendy heeft me geholpen met mijn opdracht voor school! Jaa deze dag beviel goed en daar zou ik er wel wat meer van willen haha.
Vandaag stond alles in teken voor de wedstrijd in Adelaide dit weekend en de crosscountry in Sydney volgende week! Het is een beetje een chaos! Vanochtend heeft Wendy eerst 2 paarden gereden terwijl Ashley en ik Fred helemaal mooi maakte omdat er om 11 uur potentiële kopers kwamen kijken! Daarna heb ik de vrachtwagen opgepoetst alles spik en span voor de wedstrijden! Om 2 uur heeft Wendy lia gereden. Ik heb toen vriend thor opgezadeld en Wendy heeft een beetje les gegeven! De travers ging al wat beter dan de laatste keer jaa thor die leert het mij wel! Het is een leuk paard om op te oefenen en alle knoppen zitten erop.. hij neemt me ook graag on de maling door in de galop de wissels te springen hahaha, wat mij dan weer helpt herinneren dat ik stil moet zitten en niet met mijn benen moet bewegen anders druk ik op het verkeerde knopje haha! Na mijn vermoeiende les ben ik eindelijk gaan lunchen! En toen hebben we de vrachtwagen ingepakt, krachtvoer en genoeg hooi ingepakt reserve dekens, halters en hoofdstellen! Echt niet normaal wat er allemaal meegaat! Om 4 uur hebben we de 3 paarden gereden (Lia,Shine en dancer) zij doen de springwedstrijd in Adelaide Royal show een selectie wedstrijd voor het Olympische team! Dit duurt een hele week en Wendy zal op en neer vliegen om de paarden te rijden (dat mens is soms echt een beetje gek)! Want dinsdag nacht vertrek ik met 3 paarden en de ouders van Wendy naar Sydney voor de Eventing wedstrijd. Tja chaoschaos! Gelukkig kan ik tijdens de reis lekker slapen in de vrachtwagen! Heb er in iedergeval wel zin in
Wat dit weekend betreft, Ashley mee naar Adelaide show en ik blijf hier bij de overige paarden. Wendy zal op en neer rijden want het is niet als te ver weg! Ik zal dan af en toe meegaan om Ashely te helpen!
Morgen moet ik om 6.30 beginnen omdat Wendy voordat ze naar de adelaide show gaat de paarden hier moet rijden :-S ik ga nu dus gauw wat eten koken en dan lekker mijn mandje in!
Liefs vanuit Australie!!

  • 04 September 2009 - 16:15

    Rina..:

    Hee Ellis,

    Fijn dat je zo lekker genoten hebt van je vrije dag je had het ook echt verdiend.
    En nu dus weer hard aan het werk voor de wedstrijden, spannend hoor.
    Je zal door alle drukte wel niet de tijd hebben om wat te posten dus alvast heel veel succes daarmee.
    En toy toy toy voor Wendy.

    Groetjes uit het verre Hierden

  • 05 September 2009 - 09:10

    Roely:

    Ha die Ellis. Ik heb weinig verstand van paarden het komt allemaal nogal indrukwekkend over. Hoe druk kun je daarmee zijn zeg. Het moet wel een passie zijn voor jullie en Wendy. Fijn dat je zo'n goede stageplek hebt. Volgens mij vliegt de tijd daar voor je om. Geniet ze en de groeten van ons allemaal.

  • 05 September 2009 - 18:03

    Jo:

    Je kan weer flink aan de bak, Kanjer!! Wendy mag haar handjes wel dichtknijpen met zo'n super groom!! Ze mag je wel belonen met een lekker etentje of zo. Ik weet nog wel een leuk restaurantje in Sydney ;-)!!
    Heb vandaag de gedrukte versie van mijn dagboek gekregen. Echt gaaf!!
    Fijn weekend!!xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellis

The count down!!

Actief sinds 08 Juli 2009
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 43143

Voorgaande reizen:

08 Februari 2012 - 14 Maart 2012

Backpack adventures with Samara & Ellis!

15 Juli 2009 - 31 Oktober 2009

the "no worries" trip

Landen bezocht: