Managing the stables - Reisverslag uit Hahndorf, Australië van Ellis Feenstra - WaarBenJij.nu Managing the stables - Reisverslag uit Hahndorf, Australië van Ellis Feenstra - WaarBenJij.nu

Managing the stables

Door: De razende Reporter

Blijf op de hoogte en volg Ellis

06 September 2009 | Australië, Hahndorf

6-09-2009 Managing the stables!!
Momenteel ben ik een beetje aan het lamballen! Haha iedereen is bij the Adelaide Royal show, en ik houd hier een oogje in het zeil. Aangezien Lia, Shine en Dancer op de show zijn heb ik dus ook 3 paarden minder te verzorgen :). Lekker alles op mijn gemakje dus!
Vanochtend was nog wel even stressen. Ik ben om kwart voor 6 begonnen, Annika, Wendy en ik hebben toen als een razende storm opgezadeld Wendy is haar toen gaan rijden en ondertussen hebben Annika en ik Fred opgezadeld. Toen Wendy klaar was met storm hebben we gauw geswitcht en is Wendy Fred gaan rijden. Dit ging allemaal in een redelijk tempo want om 8 uur moest Wendy op de show zijn want dan beginnen de eerste klasses! Om half 8 zijn Annika en Wendy vertrokken naar de show, en had ik het rijk allleen! Ik heb eerst rustig alle boxen uitgemest wat niet zoveel werk was omdat de paarden bijna de hele dag buiten staan en dus niet zo’n vieze stal hebben :)! Nadat ik de stallen netjes had ben ik Dobby gaan rijden. Dobby is Ashleys wedstrijd paard van Wendy maar aangezien Ashley het hele weekend bij de andere paarden op de show is heb ik Dobby gereden! Ik heb Dobby on the Hills gereden, een hele route. Je doet eerst the hills 3x op en neer in draf, dan een keer in galop, dan weer draf en dan 2x galop waarvan 1 track in uitgestrekte galop! (ik heb de korte route gedaan, de andere route is zwaarder en langer en dan houd je ook een ander schema aan). Daarna heb ik Dobby een flinke wasbeurt gegeven want hij was wit van het schuim! Na dobby heb ik de the old men gereden! De 2 oudjes hier, eerst thor waarmee ik de dressuur heb geoefend. Travers, contragalop en de vliegende wissel! Thor is erg leuk om op te oefenen, het gaat ook steeds beter! Daarna heb in sniff eventjes beweging gegeven maar sniff is al wat ouder en was vandaag niet zo soepeltjes.. rustig aan dus!
Net ben ik wat foto’s van de omgeving gaan maken en heb het huisje een beetje schoon gemaakt want Ashley is er niet.. dat is een beetje balen want hij is echt een schoonmaak freak maar nu moet ik het dus zelf doen! Om kwart over 3 is Wendy er weer en moet ik zorgen dat ik Sally klaar heb staan, ik heb dus mooi nog even de tijd om te relaxen!
Kort berichtje vandaag maar wel wat foto’s!! ;-)
Liefs Ellis

  • 06 September 2009 - 07:30

    Lijda:

    een fijne dag maar weer ellis gr van lijda xxx

  • 06 September 2009 - 10:38

    Jo:

    Ook wel eens lekker, zo'n dagje lamballen, hihi! Je bent evengoed nog lekker bezig geweest!! Leuk dat je eindelijk eens foto's hebt gemaakt. Mis alleen nog de foto van jou en het douchemutsje!!!!
    Is het ondertussen wat frisser in de hut? Asley mag dan een schoonmaakfreak zijn, dat was niet te zien aan de badkamer!!!! En hoe slaapt Annika in het lekkere muizenbedje?
    Ik ben net met Lisa en Pien bij de paardjes geweest. Lisa heeft Kuf gelongeerd en dat ging goed. Je krijgt een knuf van hem!!
    Geniet van je rustige dagjes! xxxxx

  • 06 September 2009 - 12:36

    Lisa:

    heee El!

    heel leuk dat wendy alles aan jou overlaat! ze vertrouwt je dus wel haha. je ligt vast al te slapen nu, maar we bellen snel een keertje.

    kus lisa

  • 06 September 2009 - 13:02

    Moeders:

    Hoi El,
    Alle mensen wat een programma hebben jullie daar, van verveling is in ieder geval geen sprake. Maar je moet ook wel wat tijd overhouden om te chillen hoor. Je kamer ziet er ook heel netjes uit je bent echt een topper.
    Hier bij ons probeer ik ook alles een beetje georganiseerd te houden want af en toe hebben we kijkers voor het huis.
    Liefs van ons allemaal.
    t huis.

  • 06 September 2009 - 15:06

    H & M:

    Hoi El toch ook wel fijn zo'n rustig dagje maar jij hebt evengoed nog genoeg gedaan zoals wij lezen maar geen stressen voor jou ha ha ha :D knus kamertje heb jij trouwens hoor en gezellig met die foto's 8) leuk dat jij weer een aantal foto's hebt geplaatst hebben wij toch enigzinds een idee waar jij je ophoud erg leuk hoor. Jij slaapt nu lekker als het goed is en straks maar weer fris op:lol: de groetjes van ons allemaal en een dikke knuffel xxxxx ;)

  • 07 September 2009 - 06:07

    Rina:

    OHHHH wat leuk om een beetje te zien waaar je nu woont en leeft.
    Erg knus huisje, kasmer, keukentje en bedhoekje met foto's haha.
    Mooi uitzicht ook.
    Echt leuk hoor.
    En wat een vertrouwen de heleboel aan jou over te laten de hele dag.
    Je bent een topper!!!!!!.
    Die nieuwe Canadees is er dus al??
    Jongen/meisje???

    Veel plezier verder en denk goed aan jezelf he

    Knuf uit Hierden

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellis

The count down!!

Actief sinds 08 Juli 2009
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 43141

Voorgaande reizen:

08 Februari 2012 - 14 Maart 2012

Backpack adventures with Samara & Ellis!

15 Juli 2009 - 31 Oktober 2009

the "no worries" trip

Landen bezocht: