Op Weg naar Sydney! - Reisverslag uit Hahndorf, Australië van Ellis Feenstra - WaarBenJij.nu Op Weg naar Sydney! - Reisverslag uit Hahndorf, Australië van Ellis Feenstra - WaarBenJij.nu

Op Weg naar Sydney!

Door: De razende Reporter

Blijf op de hoogte en volg Ellis

07 September 2009 | Australië, Hahndorf

Opweg naar Sydney! 7-09-2009
Vanochtend zijn Annika (het Canadese meisje) en ik om kwart voor 6 opgestaan om ons klaar te maken voor de reis naar Sydney waar vanaf donderdag het evenement begint! Onze tassen hadden we gisteravond al ingepakt alleen de laatste dingetjes er nog even en ready to go!
S’ochtends hebben we nog even een laatste gezondheids check gedaan bij de paarden die meegaan! Fox zou meegaan maar leek een beetje last van zijn spieren te hebben, en hij heeft deze kwalificatie wedstrijd niet nodig dus is besloten hem niet mee te nemen. We hebben nu alleen Fred en Storm mee wat betekent dat we allebei een paard hebben en dus een vrij relaxt wedstrijd weekend tegemoet gaan. Ook reist er een leerling van Wendy mee, Cooper met zijn paard Spludge. Hij rijd 2* eventing.
Tegen 8 uur waren we eindelijk klaar voor vertrek, met Di schiet het allemaal niet op. Die vergeet de helft en stresst de pan uit! Hahah Wendy vertrok s’ochtends weer naar de Adelaide Royal om weer deel te nemen aan de wedstrijd.
In de vrachtwagen heb ik een beetje geslapen, gesnoept, gelaptopt en genikst! Haha na 4 uur hebben we onze eerste stop gemaakt. we hebben de paarden toen van de wagen gehaald en ze laten grazen en een beetje rondgelopen. Na 45 min zijn we weer verder gegaan. Bob en Di hebben toen een bestuurders wissel gedaan. Toen was het weer tijd om te niksen , laptoppen, snoepen en slapen! Tegen 6 uur kwamen we aan in Melbourne waar we gaan overnachten bij vrienden van Wendy. Echt een super de luxe villa en de paarden konden lekker op stal.
Het waren hele aardige mensen die ook wel raad wisten met de wijn en whisky. de vrouw was heerlijk aan het koken, en een hoop vlees dat ze had! Sjonge jonge echt een maaltijd van heb ik jou daar! We hebben heerlijk gegeten. Wij grooms hielden het alleen bij water en cola maar toen we op weg naar de vrachtwagen waren om te gaan slapen kwam die vrouw weer naar buiten met 3 flesjes bier ze kon zelf al bijna niet meer recht lopen! Hahah afijn ze waren wel heeel gastvrij.
Nu ga ik zo lekker slapen want we vertrekken vannacht om half 3!!!!! Pfff, snel nog even een paar uurtjes proberen te slapen dus!
Groetjes Ellis

• 08 September 2009 - 12:54

Jo:

Jij alleen aan het water en de cola?!!! Sorry, maar dat gelooft toch echt niemand meer?!!!
    Ben je nog bij Ananda op de koffie geweest in Melbourne? Ben benieuwd waar je volgende stop is!!
    xxx

• 08 September 2009 - 15:29

Moeders:

Wat heerlijk om te horen lekker even niksen en snoepen.
    Dat is toch ook weleens lekker. Vanavond komt Leonore weer een paar nachtjes logeren, dus dat is weer heel gezellig. Lisa heeft vandaag een hele lange dag school. Met Undercover gaat het goed. Met Pluk wel een stukje minder , is bij de dierenarts geweest, hij heeft een TIA gehad. Voorlopig kijken we het even aan, ga vanavond een eindje met hem fietsen in de fietstas, dan kan hij even wat uitwaaien want het is hier prachtig weer. nou lief tot de volgend keer . xxxxxxxx

• 08 September 2009 - 19:56

Heerko&Margriet:

Hey lieverd,fijn dat jij het zo gezellig hebt gehad bij die vrienden van Wendy. Geniet er deze dagen maar lekker van hoor, en zet de boel daar maar op stelten, en vooral geen cola gaan drinken. Veel liefs en een dikke kus.

• 08 September 2009 - 21:36

Heerko:

Had net wat geplaatst maar is niet over gekomen hou van jou en een dikke kus veel liefs xxxxxxx

• 09 September 2009 - 07:50

Rina:

Zozo dus jij hebt je buikje goed rond gegeten aan een fikse maaltijd en al dat gesnoep tussendoor:-) hahaha
    Nou na al dat harde werken kan je dat best hebben.
    Dus ook bij die vrienden in een heerlijk luxe bedje geslapen;-) ????

Hier een hele warme dag achter de rug en nuin lekker nagenieten van nazomerweer.
    Op naar de herfst.

Succes verder!!!