Joehoe aangekomen in Sydney!! - Reisverslag uit Hahndorf, Australië van Ellis Feenstra - WaarBenJij.nu Joehoe aangekomen in Sydney!! - Reisverslag uit Hahndorf, Australië van Ellis Feenstra - WaarBenJij.nu

Joehoe aangekomen in Sydney!!

Door: De razende Reporter

Blijf op de hoogte en volg Ellis

09 September 2009 | Australië, Hahndorf

Na een lange reis eindelijk aangekomen in het geweldige Sydney!
Gisteren 08-09-09 zijn we om 2 uur s’nachts opgestaan om weer verder te gaan richting Sydney, om half 3 waren we klaar voor vertrek! Toen ik weer in de vrachtwagen zat ben ik ook gelijk weer gaan slapen. Om 8 uur hebben we weer een stop gemaakt om de paarden even wat beweging te geven en ze te laten grazen. De reis duurde erg lang en de verveling begon toe te slaan hahaha, tegen 4 uur waren we eindelijk in Sydney. We moesten toen eerst door een check met de paarden, daar werden ze getemperatuurd en de chip werd gecheckt of we wel de goede paarden bij ons hadden. Het ging allemaal vrij snel!
Het stallen complex is echt super! De stallen zijn ruim (vergeleken met de stallen die ik tot nu toe heb gezien). En ook de faciliteiten voor ons zijn heel goed! We hebben de paarden toen even in de longeercirkels gezet en zijn toen de boxen klaar gaan maken. Tegen 6 uur waren we klaar en stonden de paardjes lekker op stal. Eenmaal terug bij de vrachtwagen heb ik een douche genomen die lekker warm was. Joehoe!! Toen ik terug kwam had Di het eten klaar en kon ik zo aanschuiven, aardappeltjes, bloemkool, worteltjes broccoli en lekkere braad worstjes! Jaa die Di kan wel koken. Daarna ben ik snel naar bed gegaan want ook heb ik niet veel gedaan zo’n reis sloopt je wel :-S!
Vandaag 09-09-09 was een relaxt dagje. De wedstrijd begint morgen pas. Om half 8 ben ik de paarden gaan voeren, en daarna heb ik zelf lekker ontbeten! Wendy heeft storm toen lichtjes getraind en daarna heb ik haar gewassen. Om 2 uur was de trot-up, Vet check en daarvoor moesten de paarden helemaal spik en span zijn. Ik heb toen de paarden ingevlochten, Wendy was tevreden met het resultaat aangezien Ashely het niet zo goed kan hahah! Beide paarden zijn geaccepteerd bij de check en mogen dus deelnemen aan de wedstrijd! Na de check hebben we geluncht, en zijn we de paarden weer gaan zadelen omdat Wendy een extra dressuur lesje heeft van Megan Jones. De dressuur is niet haar sterkste kant en dus nog even wat extra trainingen, de dressuur is do en vr en Wendy start beide paarden op vrijdag!
Nu ga ik gauw weer naar bedje toe! Morgen moeten we om 5 uur op om de paarden te zadelen voor Wendy die dan weer een les heeft van Megan. Dit moet zo vroeg omdat Wendy om 10 uur weer terug vliegt naar Adelaide om daar Lia te starten in de World cup!
Morgen weer een nieuwe update!
Weltrusten xxxx

  • 10 September 2009 - 08:39

    Jo's P&M:

    Lieve Ellisfee,

    Even een heel klein berichtje uit je dorpje.
    We leven geweldig met je mee en vinden het fantastisch wat jij allemaal doet en moet doen. Gisteren stond er een stukje in de krant en dat wil ik je niet onthouden.Het komt er op neer als het doorgaat dat jij en Jo één van de laatsten zijn geweest, die op de rode Rots Uluru hebben gelopen.
    Of het door jullie komt dat staat er niet bij, maar wel door toeristen.
    Letterlijk staat er: Toeristen gaan ongeneerd zitten poepen op voor Aboriginals heilige grond,omdat boven geen toiletfaciliteiten zijn, en dat vinden de aboriginals onaanvaardbaar. Dus?????
    Ik doe nog even de groetjes erbij werk en slaap lekker in het verre Sydney Jo's P&M

  • 10 September 2009 - 15:02

    Nienke:

    Hee El!
    Ik volg je nog op de voet hoor. Wat een ervaringen allemaal. Zo te horen lees je echt wel super veel van je stage en is het lekker actief allemaal ;) Super dat deze reisjes er gewoon allemaal bij in zitten. Nog 51 dagen.. Gaat snel zeg. Lekker blijven genieten!
    Liefs Nienke

  • 10 September 2009 - 16:11

    Dennis:

    Héee Ellis!! Zo te horen heb je het erg druk en is heb je het er erg leuk. Nog veel plezier!

    Groetjes

  • 10 September 2009 - 16:33

    Lies:

    Heee zusje!

    klinkt weer als een slopende dag, hier gaat alles goed. lekker druk met school en kufje. Met Pluk gaat het ook weer beter dus dat is goed!
    Nou rust lekker uit & we bellen nog wel een keertje!

    dikkee zoen

  • 10 September 2009 - 19:51

    Maxim:

    Hoi tante Ellis,

    Wat leuk om jouw verhalen te horen! Ik kan nog niet lezen, maar ik hoor van mijn papa en mama dat jij heeeele leuke en bijzondere dingen aan het doen bent! Ze zijn ook erg trots op jou, hoor ik ze zeggen!
    Met mij gaat alles goed, ik ben al 6 kilo en 61 cm. Ik kan ook al echt lachen als papa en mama mij kietelen. Nu ga ik zo slapen, dan kunnen mijn papa en mama ook op bed en dan ga ik heeeel lang uitslapen (hopen papa en mama..hihi)

    tot snel en veel liefs van ons uuuut Assen!


  • 10 September 2009 - 20:18

    Heerko:

    Goh wat een reis toch weer zeg maar het gaat allemaal nog steeds lekker en goed geniet er maar fijn van lieverd en slaap goed xxxxxxxx

  • 11 September 2009 - 10:56

    Rina..:

    Soms weet ik gewoon niet wat ik weer moeten typen het is altijd weer even indrukwekkend wat jij meemaakt...

    Dus dan maar gewoon even de groetjes uit Hierden...

    ;-);-);-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellis

The count down!!

Actief sinds 08 Juli 2009
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 43141

Voorgaande reizen:

08 Februari 2012 - 14 Maart 2012

Backpack adventures with Samara & Ellis!

15 Juli 2009 - 31 Oktober 2009

the "no worries" trip

Landen bezocht: